Welcome to our website !

JARNÍ TEKUTÝ DETOX

By 6:53 AM

Sice je tenhle blog hlavně o dobrém jídle, ale přesto jsem chtěla zmínit i jednodenní očistu, kterou jsem absolvovala teď o víkendu. Od prosince jsem se nezastavila, diplomka, práce, dlaší vzdělávaní a tak nějak život celkově si vybral svou daň a bylo na čase tělo trochu restartovat. Nemám ráda půsty, nemám ráda hlad a jakoukoliv asketičnost, tak jsem věděla, že to musí být nějaká hodně mírná cesta.

Lidé jsou úplně posedlí různými detoxy a očistami, a co jediné mi přišlo pro mě vhodné, byl detox o zeleninových a ovocných šťávách, neboli "juicing". Nechala jsem si to na víkend, abych neumírala v práci, a vydala se do dm, kde mají celkem velký výběr šťáv. Samozřejmě nejlepší je šťávy připravit doma čerstvé, ale bohužel nevlastním odšťavňovač, tak jsem se musela spokojit s kupovanými.



A jak to probíhalo? V pátek jsem normálně naobědvala, a pak jsem místo večeře vypila první, zeleninový džus. Klepala jsem se, že přijde večerní vlčí hlad, ale nic takového se nestalo, hlad jsem už pak vůbec neměla! Překvapilo mě i, jak to bylo dobré, šťáva chutnala jako bloody mary! Ani jsem se v noci nebudila hlady, hotový zázrak. Ráno jsem posnídala litr jablečno-mrkvové šťávy se syrovátkou a už dopoledne jsem pociťovala, jak se cítím lehce a plná energie. Okolo dvanácté už skutečně hlad přišel, a to už uplynulo 24 hodin, tak jsem si dala oběd, ale výborný salát v Delmartu. Pak už jsem jedla dál normálně. Musím říct, že mi detox opravdu pomohl, i když byl dost krátký, a mám v plánu si hi brzo zopakovat, Časem bych i ráda zkusila třídenní. Zkusili jste někdy něco podobného?

You Might Also Like

0 comments